۱۳۸۹ دی ۲, پنجشنبه

شب ِ هندونه,قلیون,تخمه ژاپنی!

--در ابتدا خدا رو شکر میکنم که لطف مقامات شامل ما هم شد و بلاخره ف..ل...تر  شدیم...!
--با دعوت شایان بلاخره نوبت منم شد که اعتراف کنم...(البته به خاطر دیر شدن این پست  و از دهن افتادن هندونه و خاموش شدن ذغال قلیون معذرت.)

اول.اعتراف میکنم عاشق ترسوندنم به شکلی که همیشه به فحش منجر میشه!

دوم.اعتراف میکنم به راه رفتن و غذا خوردن تو یه زمان,اعتیاد دارم به شکلی که باعث کور شدن اشتهای بقیه میشه!

سوم.اعتراف میکنم صادق تر از خودم ندیدم.
اعتراف میکنم هیچوقت نتونستم اعتماد کسایی رو که میخوام جلب کنم.

چهارم.اعتراف میکنم آدمای جلف,وراج,خرمایه,از دماغ فیل اُفتاده وکسایی که احساس بچه زرنگی میکنن,به اندازه ی  تراشیدن اسکرچ با ناخون حالمو به هم میزنه!

پنجم.اعتراف میکنم به آهنگ های جواد یساری اعتیاد دارم.!



---اعتراف (پنجم) , شوخی شب یلدا بود!
---اعترافای جالبی بعضی از دوستان کردن که آدمو به حیرت میندازه!
---مرسی از شایان
---مرسی از برادرفیلتریان که باعث یه امر خیر شدن که من طرح و قالبمو عوض کنم!!!

۷ نظر:

  1. اعترافات جالبی بود.
    تبریک میگن نایل شدن به مقام فیل.ترینگ رو.

    پاسخحذف
  2. تو فیلتر شدی و کردی خرابم :))
    قبل از هر چیزی فیلتر شدنتو بهت تبریک میگم ..
    من با اعتراف چهارمت مشکل دارم .. من جلف ، وراج ، دماغ فیل افتاده و بقیه ی چیزام ، یعنی حالتو بهم می زنم ؟ :))

    پاسخحذف
  3. اولا خونه نو مبارک!
    دوما اعتراف چهارمت با اعتراف دوم من ارتباطی که نداشت؟یعنی از من بدت میاد؟ من فقط یه کم از دماغ فیل افتادم.!

    پاسخحذف
  4. به مهرزاد قصه گو

    نه داداش من منظورم کلی بود .یه کم که منم افتادم بعضی وقتا ...

    پاسخحذف
  5. وراج رو خوب اومدی

    پاسخحذف
  6. وراج رو با شما بود آقا شایان:))
    دیگه اینکه منم عاشق ترسوندنم ولی هر بار که میترسونم یکی رو چند دقیقه بعد جبران میکنه این مخم میچسبه به سقف از ترس:)

    پاسخحذف
  7. وای آرش وحشت ناک می ترسونه. خدا به طرف رحم بکنه.
    پس چی شد این داستانت؟

    پاسخحذف